Strategie

  • #59: Pro začátečníky

    #59: Pro začátečníky

    Pět bodů, kde se tvůrci nejčastěji v začátcích zasekávají a nedokáží svůj projekt pořádně rozet: Legislativní povinnosti, kde prodávat, výběr názvu, správně zvolená nabídka a získávání zákazníků. S tímto videem budete vědět, co je u kterého bodu důležité a co naopak zatím můžete hodit za hlavu.

  • #55: E-mail marketing

    #55: E-mail marketing

    Že byste neměli ve svém podnikání spoléhat jen na sociální sítě a případně Fler či Etsy, to už jste asi slyšeli milionkrát. Že byste měli mít na své zákazníky kontakt a posílat jim newsletter, to možná taky. Ale jak na to prakticky? Jak začít a jak to vydržet dělat konzistentně?

  • #49: Slow marketing s Martinem Skřivánkem

    #49: Slow marketing s Martinem Skřivánkem

    Pro většinu handmade tvůrců je marketing to nejsložitější na celém handmade podnikání. A právě pro lidi, jako jste vy, dal dohromady marketér Martin Skřivánek metodiku, která vám umožní efektivně se propagovat, ale přitom vám nesežere duši.

  • #38: Rizika v handmade podnikání

    #38: Rizika v handmade podnikání

    V předminulém živém vysílání jsme se bavili o plánování. A pokud jste se do něj poctivě pustili, určtě jste už přišli na to, že se mnohdy naplánovaný harmonogram sesype jako domeček z keret. Nebo spíš domeček některých prasátek ze známé pohádky. Znamená to ale, že nemáme plánovat? Rozhodně ne! Jen musíme postoupit na další úroveň…

  • #37: Práce zadarmo? Kdy má smysl a kdy ne

    #37: Práce zadarmo? Kdy má smysl a kdy ne

    Jak naložit v handmade podnikání s prací, kterou děláme zadarmo? Je lepší se jí snažit eliminvat, nebo si ji nechat zaplatit jinak? A jak vlastně celkově nad nevýdělečnou prací uvažovat

  • #36: Jak naplánovat úspěšný rok 2023

    #36: Jak naplánovat úspěšný rok 2023

    Začátek roku, leden a plánování. Tahle kombinace asi nikoho zvlášť nepřekvapí. Pojďme se ale plánování podívat trochu na zoubek a podělit se o pár tipů, jak místo stavění vzdušných zámků načrtnout cestu, které opravdu vede k cíli.

  • #32: Kde prodávat

    #32: Kde prodávat

    Vyrábět je radost. Když ale dojde na prodej, člověk z toho může být docela bezdradný. V tomto živém vysílání jsme si přehledně prošli mapu všech zásadních míst, kde můžete začít své handmade výrobky prodávat.

  • #29: Čím začít

    #29: Čím začít

    Když už se pustíte do podnikání, těch věcí, které by člověk chtěl mít hotové, je strašně moc. Pojďme si udělat jasno v tom, co potřebujete hned od začátku a co naopak může počkat na později.

  • #26: Kolekce výrobků

    #26: Kolekce výrobků

    Proč vypouštět výrobky do světa v kolekcích, jak často a jak na to, jak velká má být kolekce a jakými pravidly řídit její složení… Zkrátka o kolekcích snad úplně všechno, co vás napadne!

  • #25: Zakázková výroba

    #25: Zakázková výroba

    I v tomto živém vysílání jsme ještě zůstali u tématu co vyrábět a jak si v tom najít systém, aby nás tvorba těšila a zároveň výrobky měly potenciál vydělávat. Tentokrát jsme si posvítili na zakázkovou výrobu: kámen úrazu mnoha podnikání. Jak si ji zorganizovat, abychom se z toho nezbláznili? Jak výrobky na zakázku nacenit?

  • #24: Jedinečné zboží – ano či ne?

    #24: Jedinečné zboží – ano či ne?

    Jedinečné zboží nebo opakovačky? Druhů zboží a osobních přístupů je v handmade tolik, že neexistuje jednoduchá odpověď na to co a jakým systémem vyrábět. Každý přístup má ale svoje specifika a o těch je určitě dobré vědět a vzít je v úvahu. V tomto živém vysílání nabízím přístup pro začátečníky i pokročilé tvůrce.

  • #21: Vánoce jsou za dveřmi

    #21: Vánoce jsou za dveřmi

    Děti jdou do školy, nejvyšší čas chystat se na vánoční prodejní sezónu. Ve čtvrtek 1. září si na živém vysílání projdeme, na co všechno nesmíme zapomenout.

  • #19: Podnikání a dovolená

    #19: Podnikání a dovolená

    V tomto krátkém vysílání jsem se s vámi rozloučila před prázdninovou pauzou a přidala k tomu pár tipů týkajících se handmade podnikání a dovolené: Na co se o prázdninách zaměřit a proč začít myslet na Vánoce, jak na dovolenou připravit Etsy a Fler a další.

  • #15: Téma značky aneb naše podnikání není jen o tom, co vyrábíme

    #15: Téma značky aneb naše podnikání není jen o tom, co vyrábíme

    K čemu je dobré mít v podnikání i jiné téma než samotné výrobky? Celý slavný marketing je o komunikaci. A pokud se budeme s našimi zákazníky bavit jen o tom, co vyrábíme, nikoho to nebude moc dlouho bavit. Téma vytvoří z našich zákazníků komunitu, kterou zkrátka baví si povídat o tom stejném. Klidně pořád dokola.…

  • #14: Můj milovaný zákazník – kdo to je a kde ho najít

    #14: Můj milovaný zákazník – kdo to je a kde ho najít

    Dnes jsem se rozpovídala o tom, proč potřebujeme zúžit cílovou skupinu na jednoho zákazníka a o tom, že by měl být nejen ideální, ale hlavně milovaný (námi). Hlavně jsem se ale pokusila zprostředkovat vám, jak si profil milovaného zákazníka vytvořit, v čem vám pomůže a na čem se nezaseknout.