Strategie
#59: Pro začátečníky
Pět bodů, kde se tvůrci nejčastěji v začátcích zasekávají a nedokáží svůj projekt pořádně rozet: Legislativní povinnosti, kde prodávat, výběr názvu, správně zvolená nabídka a získávání zákazníků. S tímto videem budete vědět, co je u kterého bodu důležité a co naopak zatím můžete hodit za hlavu.
#49: Slow marketing s Martinem Skřivánkem
Pro většinu handmade tvůrců je marketing to nejsložitější na celém handmade podnikání. A právě pro lidi, jako jste vy, dal dohromady marketér Martin Skřivánek metodiku, která vám umožní efektivně se propagovat, ale přitom vám nesežere duši.
#37: Práce zadarmo? Kdy má smysl a kdy ne
Jak naložit v handmade podnikání s prací, kterou děláme zadarmo? Je lepší se jí snažit eliminvat, nebo si ji nechat zaplatit jinak? A jak vlastně celkově nad nevýdělečnou prací uvažovat
#36: Jak naplánovat úspěšný rok 2023
Začátek roku, leden a plánování. Tahle kombinace asi nikoho zvlášť nepřekvapí. Pojďme se ale plánování podívat trochu na zoubek a podělit se o pár tipů, jak místo stavění vzdušných zámků načrtnout cestu, které opravdu vede k cíli.
#32: Kde prodávat
Vyrábět je radost. Když ale dojde na prodej, člověk z toho může být docela bezdradný. V tomto živém vysílání jsme si přehledně prošli mapu všech zásadních míst, kde můžete začít své handmade výrobky prodávat.
#29: Čím začít
Když už se pustíte do podnikání, těch věcí, které by člověk chtěl mít hotové, je strašně moc. Pojďme si udělat jasno v tom, co potřebujete hned od začátku a co naopak může počkat na později.
#26: Kolekce výrobků
Proč vypouštět výrobky do světa v kolekcích, jak často a jak na to, jak velká má být kolekce a jakými pravidly řídit její složení… Zkrátka o kolekcích snad úplně všechno, co vás napadne!
#25: Zakázková výroba
I v tomto živém vysílání jsme ještě zůstali u tématu co vyrábět a jak si v tom najít systém, aby nás tvorba těšila a zároveň výrobky měly potenciál vydělávat. Tentokrát jsme si posvítili na zakázkovou výrobu: kámen úrazu mnoha podnikání. Jak si ji zorganizovat, abychom se z toho nezbláznili? Jak výrobky na zakázku nacenit?
#24: Jedinečné zboží – ano či ne?
Jedinečné zboží nebo opakovačky? Druhů zboží a osobních přístupů je v handmade tolik, že neexistuje jednoduchá odpověď na to co a jakým systémem vyrábět. Každý přístup má ale svoje specifika a o těch je určitě dobré vědět a vzít je v úvahu. V tomto živém vysílání nabízím přístup pro začátečníky i pokročilé tvůrce.
#21: Vánoce jsou za dveřmi
Děti jdou do školy, nejvyšší čas chystat se na vánoční prodejní sezónu. Ve čtvrtek 1. září si na živém vysílání projdeme, na co všechno nesmíme zapomenout.
#19: Podnikání a dovolená
V tomto krátkém vysílání jsem se s vámi rozloučila před prázdninovou pauzou a přidala k tomu pár tipů týkajících se handmade podnikání a dovolené: Na co se o prázdninách zaměřit a proč začít myslet na Vánoce, jak na dovolenou připravit Etsy a Fler a další.
#15: Téma značky aneb naše podnikání není jen o tom, co vyrábíme
K čemu je dobré mít v podnikání i jiné téma než samotné výrobky? Celý slavný marketing je o komunikaci. A pokud se budeme s našimi zákazníky bavit jen o tom, co vyrábíme, nikoho to nebude moc dlouho bavit. Téma vytvoří z našich zákazníků komunitu, kterou zkrátka baví si povídat o tom stejném. Klidně pořád dokola.…
#14: Můj milovaný zákazník – kdo to je a kde ho najít
Dnes jsem se rozpovídala o tom, proč potřebujeme zúžit cílovou skupinu na jednoho zákazníka a o tom, že by měl být nejen ideální, ale hlavně milovaný (námi). Hlavně jsem se ale pokusila zprostředkovat vám, jak si profil milovaného zákazníka vytvořit, v čem vám pomůže a na čem se nezaseknout.