fbpx

HANDMADE BYZNYS

učím jak podnikat v rukodělné tvorbě

Živá vysílání ve čtvrtek ve 20.00

Živá vysílání můžete sledovat
pravidelně ve čtvrtek ve 20.00
na Instagramu, Facebooku
nebo přes YouTube

Co nás čeká příště?

#24: Jedinečné zboží – ano či ne?

29. září 2022

Jedinečné zboží nebo opakovačky? Jak vyrábět originály a přitom vydělat? Jak opakovat výrobky a přitom neztratit radost z tvorby? Jaký si v tom udělat systém? To vše si odpovíme v živém vysílání #24

Proběhlá vysílání

#23: Vizuální identita značky

22. září 2022

(Re)branding na koleně – 5 chyb, kterých jsem se dopustila já, ale vy nemusíte

#22: Úspěšný e-shop

15. září 2022

Jak by měl vypadat e-shop rukodělného tvůrce nebo malé značky, aby nám z něj zákazníci neutíkali, ale naopak aby se jim na něm pěkně nakupovalo? Kopec tipů co dělat a pár varování co nedělat, najdete v záznamu tohoto živého vysílání.

Kdybyste neměli čas implementovat nic jiného, zadejte alespoň adresu vašeho webu do těchto tří nástrojů, které popisuji na konci vysílání:

#21: Vánoce jsou za dveřmi

1. září 2022

Děti jdou do školy, nejvyšší čas chystat se na vánoční prodejní sezónu. Ve čtvrtek 1. září si na živém vysílání projdeme, na co všechno nesmíme zapomenout.

#20: představení knihy Handmade byznys

25. srpna 2022

Pojďte nahlédnout do knihy Handmade byznys. V tomto živém vysílání si projdeme obsah knihy, pokocháme se obrázky od Myokard a prozradím vám jak kniha vznikala a také něco málo o tom, jak jsem se k handmade podnikání vlastně dostala.

Kupte si knihu na webu vydavatelství Jan Melvil v předprodeji a dostanete ji i s mým podpisem.

#19: Podnikání a dovolená

7. července 2022

V tomto krátkém vysílání jsem se s vámi rozloučila před prázdninovou pauzou a přidala k tomu pár tipů týkajících se handmade podnikání a dovolené: Na co se o prázdninách zaměřit a proč začít myslet na Vánoce, jak na dovolenou připravit Etsy a Fler a další.

Užívejte si léto a uvidíme se 25. srpna!

#18: Lucid – prodej do Německa a zákon o obalech

30. června 2022

Máte zákazníky v Německu? Ať už je to jeden člověk nebo váš hlavní zdroj příjmů, musíte splnit povinnosti spojené s nakládáním s obaly. Ačkoliv se tato legislativa může zdát šílená, nakonec jsem (po hodinách studia všemožných zdrojů) zjistila, že to tak složité nebude. Chcete-li s tím pomoct, podívejte se na záznam z osmnáctého živého vysílání.

MINIKURZ, KTERÝ SLIBUJI V ZÁVĚRU NAJDETE ZDE: handmadebyznys.cz/lucid/

#17: Osobnost značky aneb jak se zapsat do paměti i srdcí zákazníků

16. června 2022

Mozaiku základních kamenů značky jsem doplnili ještě o jeden důležitý prvek – osobnost značky. Co to je a jak ji vybudovat? Co jsou to archetypy? To vše se dozvíte v tomto živém vysílání. 

#16: Handmade podnikání v bludišti paragrafů

9. června 2022

#15: Téma značky aneb naše podnikání není jen o tom, co vyrábíme

2. června 2022

K čemu je dobré mít v podnikání i jiné téma než samotné výrobky? Celý slavný marketing je o komunikaci. A pokud se budeme s našimi zákazníky bavit jen o tom, co vyrábíme, nikoho to nebude moc dlouho bavit. Téma vytvoří z našich zákazníků komunitu, kterou zkrátka baví si povídat o tom stejném. Klidně pořád dokola. A taky to bude bavit víc nás. Jak téma najít? Na to jsem si posvítila v tomto živém vysílání.

#14: Můj milovaný zákazník – kdo to je a kde ho najít

26. května 2022

Dnes jsem se rozpovídala o tom, proč potřebujeme zúžit cílovou skupinu na jednoho zákazníka a o tom, že by měl být nejen ideální, ale hlavně milovaný (námi). Hlavně jsem se ale pokusila zprostředkovat vám, jak si profil milovaného zákazníka vytvořit, v čem vám pomůže a na čem se nezaseknout.

#13: Originalita, kopírování, inspirace

12. května 2022

Debaty o kopírování a originalitě se často zvrhnou v příliv stížností a přehlídku ublíženosti. Chtěla jsem se na téma proto podívat z jiného úhlu: Jsou moje výrobky originální nebo ne? Co to pro moje podnikání znamená? Jak se bránit kopírování? A jak přijímat inspiraci bez toho, bych kopírovala já sama? Odpovědi najdete v záznamu třináctého živého vysílání.

#12: Konkurence – Jak se z ní nezbláznit a něco se od ní naučit?

5. května 2022

I pitvání konkurence může být konstruktivní a užitečné. Pomohou vám s tím pracovní listy, které jsem vám připravila. Ještě je nemáte? Napište si o ně a moc ráda vám je pošlu.

#11: Jak si najít svoje místo na trhu

28. dubna 2022

Metoda STDC je výborným pomocníkem, pokud si chcete v podnikání udržet příčetnost. Je to kompas, který vám ukáže, kam se vydat ve chvíli, kdy máte tisíc věcí na vylepšování, ale jen žalostně málo času.

#10: STDC: čtyři písmena, která vám zachrání podnikání

21. dubna 2022

Metoda STDC je výborným pomocníkem, pokud si chcete v podnikání udržet příčetnost. Je to kompas, který vám ukáže, kam se vydat ve chvíli, kdy máte tisíc věcí na vylepšování, ale jen žalostně málo času.

#9: Handmade podnikání: vaše otázky, moje odpovědi

14. dubna 2022

V rámci dnešního živého vysílání jsem zkusila rozbít několik balvanů, které vám teď leží v cestě handmade podnikání a vy jste mi je prozradili ve stories.

#8: TikTok pro handmade tvůrce

7. dubna 2022

Dlouho slibované živé vysílání s handmade „tiktokerkami“ Simonou @angelsworld_cz a Andy  @dream_handmade_.

#7: Jak dostat zákazníky na Etsy

31. března 2022

Sedmé živé vysílání nás opět přivedlo na Etsy – tentokrát o tom, jak na Etsy dostat lidi, jak získat první prodeje a zda jde prodávat i bez znalosti angličtiny.

#6: Povídání na téma handmade podnikání s Irčou Šmérkovou

24. března 2022

V tomhle živém vysílání s hostem Irčou Šmérkovou alias Eire z Elvenlune.cz, najdete všechno, co se může přihodit; technické potíže na začátku, pak dítko, které nechce jít spát, ale od patnácté minuty i hodnotné informace nejen o ochranné známce a rebrandingu, kterým Irča vloni úspěšně prošla.  

#5: Kde a jak prodávat své výrobky do zahraničí

17. března 2022

V posledních týdnech jsem na několika místech naznačila, že zaměřit se teď na prodej do zahraničí mi dává velký smysl. V pátém živém vysílání jsem možnosti prodeje do zahraničí důkladně rozebrala. 

#4: Handmade byznys jako hlavní zdroj příjmů

10. března 2022

V tomto živém vysílání jsem byla docela nervozní. Rozhodla jsem se totiž pro kontroverzní téma: Handmade byznys jako hlavní zdroj příjmů. A že když si k rukodělnému podnikání musíte přibrat částečný úvazek nebo brigádu, tak to není selhání, ale třeba možná cesta.

#3: Jak reagovat na aktuální krizi

3. března 2022

Pár dní před tímto vysíláním se rozhořela válka na Ukrajině a tak bylo téma živé vysílání nasnadě. Jak reagovat na krizi v podnikání a co dělat, když to vypadá, že není vhodné prodávat.


#2: Mít či nemít více prodejních kanálů?

22. února 2022

První dvě živá vysílání najdete bohužel jen na Instagramu. Ve druhém jsme se zabývali tím, kolik prodejních kanálů se dá obsáhnout.

#1: První živé vysílání

15. února 2022

První dvě živá vysílání najdete bohužel jen na Instagramu. To úplně první bylo o velkoobchodních cenách, e-shop vs Fler a také důležitosti databáze kontaktů.

Kontakt

E-mail: hanka@handmadebyznys.cz
​Tel: +420 728 868 815
www.facebook.com/handmadebyznys

IČ: 74372637
Havlíčkova 178/79
602 00 Brno