fbpx

Handmade byznys

Učím, jak podnikat v rukodělné tvorbě

NA STRÁNKÁCH SE PRÁVĚ PRACUJE, POKUD NĚCO NEFUNGUJE, PROSÍM O STRPENÍ. DĚKUJI!

ŽIVÁ VYSÍLÁNÍ ve čtvrtek ve 20:00

Živá vysílání můžete sledovat pravidelně ve čtvrtek ve 20.00
na Instagramu, Facebooku nebo přes YouTube.

Přihlaste se k odběru novinek, ať vám neuteče žádné živé vysílání s informacemi právě pro vás.

CO NÁS ČEKÁ PŘÍŠTĚ

#38: Rizika v podnikání

26. 1. 2022

Frázi “To je riziko podnikání” jsme už každý slyšeli a možná i řekli mnohokrát. Co jsou ale opravdová rizika podnikání? Čeho se máme opravdu obávat a připravit se na to a co jsou jen malý bubáčci, kteří nás sice straší, ale náš byznys neohrozí? Pojďme se na toto téma podívat ve čtvrtek 26.1. v živém vysílání ve 20 hodin.

Další plánovaná vysílání

#39: Daně (vysílání s ekonomkou Pavlou Bártovou)
čtvrtek 2. 2. 2023 ve 20.00
#40: Práce s drahými kovy (vysílání se zlatnicí Věninou)
čtvrtek 9. 2. 2023 ve 20.00
#41: Jak prezentovat cenu výrobků
čtvrtek 16. 2. 2023 ve 20.00
#42: Pravidla výrobků pro styk s potravinami (vysílání s hosty)
čtvrtek 23. 2. 2023 ve 20.00

PROBĚHLÁ ŽIVÁ VYSÍLÁNÍ

#19: Podnikání a dovolená

V tomto krátkém vysílání jsem se s vámi rozloučila před prázdninovou pauzou a přidala k tomu pár tipů týkajících se handmade podnikání a dovolené: Na co se o prázdninách zaměřit a proč začít myslet na Vánoce, jak na dovolenou připravit Etsy a Fler a další. Užívejte si léto a uvidíme se 25. srpna!

#18: Lucid – prodej do Německa a zákon o obalech

Máte zákazníky v Německu? Ať už je to jeden člověk nebo váš hlavní zdroj příjmů, musíte splnit povinnosti spojené s nakládáním s obaly. Ačkoliv se tato legislativa může zdát šílená, nakonec jsem (po hodinách studia všemožných zdrojů) zjistila, že to tak složité nebude. Chcete-li s tím pomoct, podívejte se na záznam z osmnáctého živého vysílání.

#16: Handmade podnikání v bludišti paragrafů

V tomto živém vysílání jsme se zaměřili na zákonné povinnosti, které se na handmade podnikání vztahují. Není jich málo, ale není to zase tak strašné, jak se může na první pohled zdát. Pojďme si v nich udělat pořádek!

#15: Téma značky aneb naše podnikání není jen o tom, co vyrábíme

K čemu je dobré mít v podnikání i jiné téma než samotné výrobky? Celý slavný marketing je o komunikaci. A pokud se budeme s našimi zákazníky bavit jen o tom, co vyrábíme, nikoho to nebude moc dlouho bavit. Téma vytvoří z našich zákazníků komunitu, kterou zkrátka baví si povídat o tom stejném. Klidně pořád dokola. A taky to bude bavit víc nás. Jak téma najít? Na to jsem si posvítila v tomto živém vysílání.

#14: Můj milovaný zákazník – kdo to je a kde ho najít

Dnes jsem se rozpovídala o tom, proč potřebujeme zúžit cílovou skupinu na jednoho zákazníka a o tom, že by měl být nejen ideální, ale hlavně milovaný (námi). Hlavně jsem se ale pokusila zprostředkovat vám, jak si profil milovaného zákazníka vytvořit, v čem vám pomůže a na čem se nezaseknout.

#13: Originalita, kopírování, inspirace

Debaty o kopírování a originalitě se často zvrhnou v příliv stížností a přehlídku ublíženosti. Chtěla jsem se na téma proto podívat z jiného úhlu: Jsou moje výrobky originální nebo ne? Co to pro moje podnikání znamená? Jak se bránit kopírování? A jak přijímat inspiraci bez toho, bych kopírovala já sama? Odpovědi najdete v záznamu třináctého živého vysílání.

#11: Jak si najít svoje místo na trhu

Metoda STDC je výborným pomocníkem, pokud si chcete v podnikání udržet příčetnost. Je to kompas, který vám ukáže, kam se vydat ve chvíli, kdy máte tisíc věcí na vylepšování, ale jen žalostně málo času.

#8: TikTok pro handmade tvůrce

Dlouho slibované živé vysílání s handmade “tiktokerkami” Simonou @angelsworld_cz a Andy @dream_handmade_.

#7: Jak dostat zákazníky na Etsy

Sedmé živé vysílání nás opět přivedlo na Etsy – tentokrát o tom, jak na Etsy dostat lidi, jak získat první prodeje a zda jde prodávat i bez znalosti angličtiny.

#6: Povídání na téma handmade podnikání s Irčou Šmérkovou

V tomhle živém vysílání s hostem Irčou Šmérkovou alias Eire z Elvenlune.cz, najdete všechno, co se může přihodit; technické potíže na začátku, pak dítko, které nechce jít spát, ale od patnácté minuty i hodnotné informace nejen o ochranné známce a rebrandingu, kterým Irča vloni úspěšně prošla. 

#5: Kde a jak prodávat své výrobky do zahraničí

V posledních týdnech jsem na několika místech naznačila, že zaměřit se teď na prodej do zahraničí mi dává velký smysl. V pátém živém vysílání jsem možnosti prodeje do zahraničí důkladně rozebrala. 

#4: Handmade byznys jako hlavní zdroj příjmů

V tomto živém vysílání jsem byla docela nervozní. Rozhodla jsem se totiž pro kontroverzní téma: Handmade byznys jako hlavní zdroj příjmů. A že když si k rukodělnému podnikání musíte přibrat částečný úvazek nebo brigádu, tak to není selhání, ale třeba možná cesta.

#3: Jak reagovat na aktuální krizi

Pár dní před tímto vysíláním se rozhořela válka na Ukrajině a tak bylo téma živé vysílání nasnadě. Jak reagovat na krizi v podnikání a co dělat, když to vypadá, že není vhodné prodávat.