HANA KONEČNÁ

Poradce pro handmade byznys

HANDMADE BYZNYS

UČÍM JAK PODNIKAT V RUKODĚLNÉ TVORBĚ

Děkuji Vám za přihlášení k odběru novinek.

Chcete být v knize?

Jak asi víte, píšu knihu. Knihu o rukodělném podnikání, samozřejmě. Píšu ji opravdu dlouho, ale konec se už blíží. Mám napsáno docela dost stran, pokryla jsem naprostou většinu témat a s některými kapitolami jsem obzvlášť spokojená.

Jedna věc mi ale dělá s blížícím se datem odevzdání stále hlubší vrásky. Jsou to příběhy.

Příběhy jsou velice důležité, prý se z nich učíme úplně nejlépe a dobře si je pamatujeme. Dobrý příběh nám umožní pokaždé znovu si vyvolat poučení, které z něj vyplývalo. A nemusí to být žádná sága ani antické drama. Stačí jednoduchý příběh podle schématu prvně něco bylo, pak se něco stalo a tím pádem něco jiného.

Jedna z mnoha poznámek v Google Dokumentech

Jenže já mám s příběhy problém. Zatímco na stránky s „poučným“ textem se mě padají písmena úplně sama, na části, kam by měl přijít příběh je musím tahat z paty. A abych se přiznala – zatím to dopadlo tak, že na těch místech mám v rukopisu komentář „přidat příběh“.

Člověk by si řekl, že z vlastního života a zkušeností klientů by měl mít příběhů na román. Jenže to je právě ten problém. Když se na něco díváte z příliš velké blízkosti, vidíte příliš mnoho detailů a vedlejších linek, že je strašně těžké z toho vydestilovat jednoduchý úderný příběh.

Poté, co jsem si přečetla článek Alice Kavkové o tom, co se naučila ve svém rukodělném podnikání, došlo mi, že právě něco takového bych potřebovala. Tedy ne 22 bodů, stačil by mi jeden. Nebo třeba dva, pokud se nemůžete rozhodnout.

Takže zde je moje prosba: Máte příběh ze svého podnikání? Je něco vaše opravdu silná stránka a došla jste si k ní po trnité cestě?

Napadne vás hned něco, když si přečtete následující věty?

„Před __ lety jsem dělala ______ a _______ jsem nevěnovala žádnou pozornost. Pak jsem ale zkusila ___________. Najednou se mi _____________. Od té doby dělám ______________ a moje podnikání je někde úplně jinde.“

nebo

„Když jsem začínala s prodejem svých výrobků, soustředila jsem se hrozně moc na _____________. Trvalo mi ______, než mi došlo, že tohle není správná cesta. Když jsem konečně začala _________________, začalo se mi dařit i prodávat.

nebo

______ ___ ____ ______ _____ ____ ___ ______ _______ ____ _______ _____ _____ _____ ____ __ ____ _____ _____ ___ ________ _____ _____ ____ ____ ____ ______ __ ______ ___ _______ __ _____ ____ ____ ____ __ _______ ___ ___ _________ ___ ___ ______ ___ ___ ______ __ _____ __ _____

(Úplně cokoliv vlastními slovy)

Pokud ano, pokud máte hned teď na jazyku něco, co byste mi o sobě chtěli říct, neodkládejte to prosím.

Můžete buď vyplnit následující formulář nebo napsat mail na adresu hanka@handmadebyznys.cz. Co nejdřív se vám ozvu zpět a domluvíme se.

Kontakt

E-mail: hanka@handmadebyznys.cz
​Tel: +420 728 868 815
www.facebook.com/handmadebyznys

IČ: 74372637
Havlíčkova 178/79
602 00 Brno